support.cnsys.bg

СИЕНСИС АД

СИЕНСИС АД е българска компания, която от 18 години оперира на българския ИТ пазар. Разполагаме с една от най-големите ИТ сервизни организации в България, в която работят високо квалифицирани сервизни инженери, системни администратори, мрежови консултанти и софтуерни специалисти, притежаващи международни сертификати за сервиз и диагностика, поддръжка на софтуер и специализирани софтуерни продукти.
Сервизната ни организация предоставя 24х7х365 обслужване на клиентите си като всички сервизни и консултантски ИТ услуги, са сертифицирани по партньорските програми на HP inc, HPE, Cisco Systems, DELL/EMC, Microsoft, Oracle/SUN, VMware и Symantec.

Сервизните офиси

на СИЕНСИС са базирани в София, Пловдив, Варна, Бургас, Видин, Русе, Стара Загора и Велико Търново като екипите обработват повече от 7000 сервизни случаи на година, като 80% от тях - на място, в посочените от клиентите обекти на територията на цялата страна.



Сервизната ни организация предоставя

  • Гаранционен и извънгаранционен сервиз на HP Inc. продукти за домашна и офис употреба: настолни и преносими компютри, работни станции, компютърна периферия, специализирана периферия ( принтери, скенери, мултифункционални устройства) с изключение на модели преносими компютри от серията Pavilion;
  • Гаранционен и извънгаранционен сервиз на пълната продуктова линия на HP Enterprise: сървъри, дискови масиви, системи за архивиране и възстановяване на данни, UPS устройства и мрежово оборудване;
  • Диагностика на сервизни проблеми, профилактика и сервиз на място на корпоративни системи: Intel и AMD базирани сървъри, Blade системи от сървъри, системи за съхранение на данни, лентови устройства и лентови библиотеки, базирани на технологии от водещите в света: HPE, DELL/EMC, Cisco UCS и SUN.
  • Гаранционен и извънгаранционен сервиз на пълната продуктова линия от мрежово оборудване на Cisco systems.
  • Системна администрация, консултации и експертна помощ за проектиране и изграждане на инфраструктурни решения, миграция на операционни системи от физическа към виртуална среда, обединяване на различни типове ИТ ресурси и оптимизация на управлението им
  • Абонаментни договори за сервиз, системна администрация, системна помощ и консултации с гъвкава схема на обслужване, поддръжка на критични системи и приложения от тип 24х7.

Сервизната организация на СИЕНСИС гарантира

висококачествена поддръжка, в съответствие със стандартите на световните производители и най-добрите ИТ практики посредством внедрените и сертифицирани системи:

  • Система за гарантиране на качеството по стандарта ISO 9001:2008;
  • Система за информационна сигурност по стандарта ISO 27001;
  • Система за управление на услугите по стандарта ISO 20000 -1:2011;
  • Интегрирана сервизна информационна система, предлагаща 4 комуникационни канали за приемане и обработка на сервизни заявки с единен национален номер за обслужване на клиенти (24х7): 0700 16 036
  • Клиентите ни могат да разчитат на Централно сервизно депо в София с разширено работно време за обслужване на сервизни проблеми - всеки работен ден от 8:30 до 20:30 ч. и сервизни депа в 8 града на страната.

7500

Разрешени случая годишно

47

Сервизни инженери, системни администратори и ИТ консултанти

24x7

Център за приемане
на сервизни заявки

8

Офиса на територията на страната

Ние сме ОФИЦИАЛЕН СЕРВИЗЕН ПАРТНЬОР НА ВОДЕЩИТЕ Световни ИТ Производители Партньори